A

Liselle Moncherie



Saturday, March 31, 2012 @ 5:27 PM  |  31 Comment(s)



The last day of March,April is waiting on the line.....hold on April,there are still a few hours before you could make your debut !

Before April says hello,there are things that I didn't achieve for the past few months and that is....my new year's resolution..

Scrolling down to January's posts....
Almost there....
Aha! found it..


My New Year resolutions are :
1)Be mature
2)Be wiser
3)Be fit and lose weight(again? last year only loose a little weight...literally)
4)Get into a University

Hohoho! April please be good!
March was filled with surprises and also starstruck moments.My sunburn didn't have the chance to recover yet......blame it on driving lessons! I look like a human barbie-que,a little tan over here and a little burn over there.No sunblock can stop the sun,metaphorically XD.

I hope that everything will turn great to you guys too^^.Waiting for April to launch,it seems like January just starting like yesterday...time doesn't wait we have to run over it! Stepping over the time :D!

Ps: I'm sorry that I'm kinda busy lately and I will blog crossing to your blogs slowly okay :D





Labels:




Blogger Haruno Hana 하나 SAID ON March 31, 2012 at 5:40 PM  

April is coming.. I hope will get some good news.. ehee..


Blogger Lady Windsor SAID ON March 31, 2012 at 5:52 PM  

April..a month of sadness and happiness for me...:( :)


Blogger Liselle MonCherie SAID ON March 31, 2012 at 6:04 PM  

@Hana= Hewhew Good luck Hana! Your SPM result is awesome,I'm sure you'll get good offers :D


Blogger Liselle MonCherie SAID ON March 31, 2012 at 6:05 PM  

@Lady W= Oh why??? I won't forget your b'day hehehe 30th April :D.I'm noted!


Blogger Ayuni SAID ON March 31, 2012 at 6:21 PM  

I'm busy with my research!


Blogger whitecappuccino SAID ON March 31, 2012 at 8:28 PM  

the same thing happened to my daughter Mira, she also got sunburn because of the driving lesson..insyaallah you'll go to the university soon.


Blogger Teenager Housemaid SAID ON March 31, 2012 at 8:59 PM  

may this coming april fill with lots of hope and joy for you and everyone..:DDD

*big hug*


Blogger ~~ZusUliYaiNi mAMaT~~ SAID ON March 31, 2012 at 10:45 PM  

bubye March..Hi April...


Blogger ell lina SAID ON March 31, 2012 at 11:05 PM  

april..here i come..
ps: bulan april ni azam nak kimat belanje..ehhe


Blogger Miss Purple SAID ON March 31, 2012 at 11:39 PM  

yeah, march will be end soon, i feel it was yesterday my friend and i saw firecrackers for the new year celebration..haha

goodbye march and welcome april, may you be happy always =D


Blogger AIRA SAID ON April 1, 2012 at 12:28 AM  

welcome April....i hope this month can bring luck for us....hihi..gudbye march..you're so annoying for me..huhu..but still like u..


Blogger Choki SAID ON April 1, 2012 at 12:31 AM  

My april's filled with b'days..Haha!! Have a good month Liselle! ;-)


Blogger Liselle MonCherie SAID ON April 1, 2012 at 7:05 AM  

@Ayuni= Huhu,research and research!
All the best for you then :D <3


Blogger Liselle MonCherie SAID ON April 1, 2012 at 7:07 AM  

@Cappuccino= It would take time to recover...XD! Thx for the wish my dear friend :').InsyaAllah and I hope that your daughter will become more successful in the future :D


Blogger Liselle MonCherie SAID ON April 1, 2012 at 7:08 AM  

@Miss M= ~Big kiss and bear hug!~
Hehe I hope that you'll enjoy April too^^


Blogger Liselle MonCherie SAID ON April 1, 2012 at 7:09 AM  

@Zus= Step aside March! April is here hehe :D


Blogger Liselle MonCherie SAID ON April 1, 2012 at 7:10 AM  

@Lina= Tekad yg bgus! Teruskan usaha :D


Blogger Liselle MonCherie SAID ON April 1, 2012 at 7:11 AM  

@Miss Purple= Yeah...time goes fast and I hope that you enjoy April^^ :D


Blogger Liselle MonCherie SAID ON April 1, 2012 at 7:12 AM  

@Aira= Hehe,March is annoying on the 21st only XD! But I think that April is gonna be great! :D


Blogger Liselle MonCherie SAID ON April 1, 2012 at 7:13 AM  

@Choki= Same goes here!Lots of birthdays hehe :3.Thx buddy enjoy your April :D


Blogger Mr.Clive SAID ON April 1, 2012 at 7:26 AM  

hahahah even a little,masih jugak hilang berat!ok laaa tu...hahha...

so,what university da confirm nak apply?hmm hmm


Blogger Liselle MonCherie SAID ON April 1, 2012 at 10:06 AM  

Dah apply..byk la jugak apply UIA,UPSI,UniSZA,Uitm,kolej lagi,private college.Tapi klu ade rezeki nk jgak pergi UIA.Huhu my seniors are there and 1 of them is taking TESL.Mwehehe hoping for the best but expecting the worst.


Blogger steffany daph SAID ON April 1, 2012 at 10:55 AM  

wish u a happy and great day every day.God bless! :D its april today. hehe. take care!


Blogger kay_are SAID ON April 1, 2012 at 1:08 PM  

agree!! for now, march is a month that give me more stress with some expected problem come just as sudden.. (-_-")


Blogger Liselle MonCherie SAID ON April 1, 2012 at 2:40 PM  

@Steff= Thx for the sweet wishes honey! Tc too my darling,have an awesome April! :D


Blogger Liselle MonCherie SAID ON April 1, 2012 at 2:42 PM  

@Kay_Are= March was madness! hahahaha! Problems are like pimples,
1 pops out and the other one grows XD


Blogger aku HaniAsyira SAID ON April 1, 2012 at 7:39 PM  

bye2 march jugak.. hee~~

moga2 apa nk tu dpt k..

cpt2 exercise lebih sikit... kih2..


Blogger HeNRieTTa JoSe SAID ON April 1, 2012 at 10:32 PM  

yeap....its april now....huhuhu...


Blogger Liselle MonCherie SAID ON April 2, 2012 at 9:10 AM  

@Hani= hewhew thx kak hani!
Hoho kne byk exercise!!!


Blogger Liselle MonCherie SAID ON April 2, 2012 at 9:10 AM  

@Henrietta= Sure it is! :D


Blogger Fid"s SAID ON April 2, 2012 at 4:03 PM  

so interesting about story melting butter with toaster. Maybe next time you use the right tool. Nevermind toaster not to much expensive.

Post a Comment